صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم در بورس تهران درج شد

news-date

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۸ - آخرین بروز رسانی : ۲۲ مهر, ۱۳۹۸

به گزارش مجله خبری صندوق‌های سرمایه‌گذاری (رسام مگ)، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم، تحت مدیریت شرکت سبدگردان تصميم نگار ارزش آفرينان، با نماد “تصمیم” در فهرست نمادهای بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت. درج نماد این صندوق در فهرست نمادهای بورس تهران صورت گرفته و صندوق در حال طی مراحل اداری برای تبدیل شدن …

به گزارش مجله خبری صندوق‌های سرمایه‌گذاری (رسام مگصندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم، تحت مدیریت شرکت سبدگردان تصميم نگار ارزش آفرينان، با نماد “تصمیم” در فهرست نمادهای بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.

درج نماد این صندوق در فهرست نمادهای بورس تهران صورت گرفته و صندوق در حال طی مراحل اداری برای تبدیل شدن به یکی از صندوق‌های قابل معامله می‌باشد. لازم به ذکر است که این صندوق در حال حاضر از نوع صندوق‌ سرمایه‌گذاری مشترک با درآمد ثابت می‌باشد. سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک از طریق صدور واحدهای سرمایه‌گذاری جدید صورت می‌گیرد، اما برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های قابل معامله کافی است واحدهای سرمایه‌گذاری که قبلاً صندوق منتشر کرده است را از سایر سرمایه‌گذاران خریداری کرد. خرید و فروش واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس صورت می‌گیرد.

اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ به تایید سازمان بورس اوراق بهادار(سبا) رسیده و مشتمل بر ٦٦ ماده و ٤ پیوست می باشد، بر طبق ماده ٣ اساسنامه هدف از تشکیل صندوق ،جمع آوری وجوه از سرمایه گذاران و اختصاص آنها به خرید انواع اوراق بهادار به منظور کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، بهره گیری از صرفه جوئی‌های ناشی از مقیاس و تامین منافع برای سرمایه‌گذاران می باشد . موضوع فعالیت صندوق بر طبق بند٤ این اساسنامه، سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی و کلیه اوراق بهاداری است که مجوز آنها توسط دولت یا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا سبا صادر شده باشد که خصوصیات آنها در امیدنامه ذکر شده است. در این اساسنامه موضوعاتی همچون واحدهای سرمایه‌گذاری عادی و ممتاز ، سرمایه‌گذاری موسسان ، حداقل و حداکثر مشارکت در صندوق ،حساب‌های بانکی، مجامع، وظایف و مسئولیت‌های ارکان صندوق (مدیر ، متولی ، ضامن ، حسابرس)، تشریفات معاملات اوراق بهادار و …. به تفصيل بیان گردیده است.

شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان نقش رکن مدیر صندوق را ایفا می‌کند. این شرکت با سرمایه ثبت و پرداخت شده ۲۰ میلیارد ریال در تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ با شماره ثبت ۴۶۸۴۸۵ در تهران نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و با شماره ۱۱۳۴۵ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده است.

این شرکت دو صندوق با درآمد ثابت تصمیم و تصمیم نگاران پیشتاز را تحت مدیریت داشت که صندوق تصمیم نگاران پیشتاز در دی ماه سال ۱۳۹۷ منحل شد و در حال حاضر فقط صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم را تحت مدیریت دارد.

 

سایر اطلاعات تکمیلی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم:

با درآمد ثابت تصمیم

 

وضعیت فعلی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم:

با درآمد ثابت تصمیم

ثبت نظر شما
comments

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات کاربران

آخرین رویداد