اوراق مشارکت لیزینگ ایران و شرق پذیره‌نویسی می‌شود

news-date

تاریخ انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۶ - آخرین بروز رسانی : ۲۷ دی, ۱۳۹۶

صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تدبیرگران فردا بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد و عامل فروش آن نیز شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا معرفی شده است.

به گزارش مجله خبری رسام (رسام مگ) به نقل از فرابورس ایران،، شرکت لیزینگ ایران و شرق پذیره‌نویسی اوراق مشارکت خود را به منظور تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای اعطای تسهیلات در حوزه ساختمان و تجهیزات عمومی در قالب تسهیلات لیزینگ از فردا به مدت ۷ روز کاری در فرابورس ایران آغاز می‌کند.

 اوراق مشارکت لیزینگ ایران و شرق با نرخ ۱۸ درصد در تاریخ ۱۳ دی ماه در فرابورس پذیرش شده و تعداد کل آن ۲۴۰ هزار ورقه به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال است. مدت این اوراق نیز ۴۸ ماهه بوده و سود آن ماهانه به حساب دارندگان این اوراق واریز می‌شود.

لیزینگ ایران و شرق به عنوان ناشر این اوراق دارای سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی است و موضوع فعالیت این شرکت خرید و فروش کالاهای سرمایه‌ای اعم از منقول و غیرمنقول گران‌قیمت، انواع خودروی سواری و کار، تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین و کالاهای مصرفی بادوام و واگذاری آن‌ها در قالب عقود اجاره به شرط تملیک و اجاره عملیاتی و یا فروش اقساطی است.

در این میان متعهد پذیره‌نویسی اوراق مشارکت لیزینگ ایران و شرق تامین سرمایه لوتوس پارسیان بوده و ضامن آن نیز شرکت سرمایه گذاری پویا است. صندوق‌ سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تدبیرگران فردا نیز بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد و عامل فروش آن نیز شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا معرفی شده است.

به این ترتیب پذیره‌نویسی اوراق مشارکت لیزینگ ایران و شرق در نماد «شرق۱۴۰۰» از فردا ۲۵ دی ماه تا تاریخ سوم بهمن ماه به مدت ۷ روز کاری در فرابورس ایران آغاز می‌شود.

ثبت نظر شما
comments

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات کاربران

آخرین رویداد