شروع پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم

news-date

تاریخ انتشار: ۴ شهریور, ۱۳۹۸ - آخرین بروز رسانی : ۴ شهریور, ۱۳۹۸

پذیره‌نویسی ۹۹ میلیون واحد صندوق سرمایه‌گذاری «دارا الگوریتم» از چهارم شهریور ماه در فرابورس شروع شده و تا دهم شهریور ماه ادامه دارد.

صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم

به گزارش مجله خبری صندوق‌های سرمایه‎‌گذرای (رسام‌مگ)، به نقل از سنا، در پی درج صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم (قابل معامله_ با درآمد ثابت) با نماد «دارا» در تابلو ابزارهای نوین مالی فرابورس، پذیره نویسی ۹۹ میلیون واحد این صندوق‌ جدید از چهارم شهریور ماه ۱۳۹۸ آغاز شده و به مدت ۵ روز کاری تا دهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. معاملات ثانویه واحدهای صندوق نیز در این بازار انجام خواهد گرفت.

سرمایه گذاران می‌توانند به‌صورت آنلاین و یا از طریق شعب تمامی کارگزاری‌های دارای مجوز معاملات در فرابورس در سراسر کشور در پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم شرکت کنند. حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری مورد نیاز ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال (معادل ۱۰۰ واحد) برای سفارش به روش آنلاین و مبلغ ۱۰,۰۰۰ ريال (معادل ۱ واحد) در صورت سفارش از طریق کارگزاری می‌باشد.

 

سایر اطلاعات لازم جهت شرکت در پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم:

نماد دارا
دوره پذیره‌نویسی ۴ تا ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۸
 ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۱۰,۰۰۰ ريال
کارگزار عرضه‌کننده کارگزاری آینده‌نگر خوارزمی
روش‌های خرید واحدهای صندوق به‌صورت آنلاین یا از طریق کلیه کارگزاری‌های عضو فرابورس

 

ارکان صندوق:

مدیر صندوق شرکت سبدگردان الگوریتم
متولی موسسه حسابرسی همیار حساب
حسابرس موسسه حسابرسی بهراد مشار
بازارگردان شرکت سرمایه‌گذاری آتی‌نگر سپهر ایرانیان

 

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم شرکت سبدگردان الگوریتم است که از زیر مجموعه‌های گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی است. شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه کشور از لحاظ ارزش دارایی‌ها و ارزش بازار است. ارزش دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت به بیش از ۶،۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. خوارزمی در واقع یک هلدینگ سرمایه‌گذاری است که در حوزه‌های متنوعی چون برق و انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی، فناوری اطلاعات، داروسازی، بازرگانی، املاک و مستغلات، بانکداری، واسپاری، بیمه و سایر خدمات مالی سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را انجام داده است. شرکت سبدگردان الگوریتم فعالیت خود را از تیر ماه ۱۳۹۷ شروع کرده است.

 

ثبت نظر شما
comments

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات کاربران

آخرین رویداد