جدیدترین رتبه­‌بندی صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری بر اساس سامانه رسام

news-date

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۷ - آخرین بروز رسانی : ۲ خرداد, ۱۳۹۷

با استفاده از سیستم رتبه‌بندی صندوق‌ها، مردم به آسانی می­‌توانند صندوق‌­های مناسب جهت سرمایه­‌گذاری را متناسب با بودجه و اهداف خود انتخاب نمایند. سامانه هوشمند رتبه­‌بندی صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری بر اساس آخرین اطلاعات مربوط به پایان فروردین ماه ۱۳۹۷، برترین صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری را بر اساس سامانه رسام مشخص کرده است.

به گزارش مجله خبری صندوق‌های سرمایه‌گذاری (رسام مگ)؛ در حال حاضر بیش از ۲۰۰ صندوق سرمایه‌­گذاری در رشته­‌های گوناگون و گروه­‌های متفاوت، مشغول به فعالیت هستند و منابع مالی تحت مدیریت آن‌ها بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است. همین امر شناسایی بهترین صندوق یا صندوق‌های سرمایه­‌گذاری برای عموم مردم دشوار، پیچیده و زمان­‌بر ساخته است.

با استفاده از سیستم رتبه‌بندی صندوق‌ها، مردم به آسانی می­‌توانند صندوق‌­های مناسب جهت سرمایه­‌گذاری را متناسب با بودجه و اهداف خود انتخاب نمایند. سامانه هوشمند رتبه­‌بندی صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری بر اساس آخرین اطلاعات مربوط به پایان فروردین ماه ۱۳۹۷، برترین صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری را بر اساس سامانه رسام مشخص کرده است. صندوق­‌های حائز بیشترین امتیاز در سه طبقه اصلی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شامل صندوق‌های با درآمدثابت، صندوق‌های سهامی و صندوق‌های مختلط، به شرح زیر بوده است:

صندوق‌های با درآمدثابت صندوق‌های سهامی صندوق‌های مختلط
امین آشنا ایرانیان

سپهر تدبیرگران

اوج ملت

توسعه سرمایه نیکی

گنجینه الماس پایدار

گسترش فردای ایرانیان

اندوخته توسعه صادرات آرمانی

سبحان

میعاد ایرانیان

توسعه ملی

پیشرو

بانک دی

فیروزه موفقیت

پاداش سرمایه پارس

تجربه ایرانیان

سپهر آتی

کارگزاری بانک تجارت

آسمان خاورمیانه

آرمان شهر

 

شایان ذکر است که رتبه‌بندی فوق بر اساس امتیاز‌دهی به معیارهای ۱۵ ‌گانه مربوط به فعالیت و عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری براساس مدل انحصاری شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت حاصل شده که به صورت دوره‌ای به‌روز می‌گردد. شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در جهت ارتقای شفافیت صنعت صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری و کمک به تصمیم‌گیری بهتر سرمایه­‌گذاران، سامانه هوشمند رتبه‌بندی صندوق‌های سرمایه‌گذاری را ایجاد نموده و بدون هیچ‌گونه تورش و جانبداری صندوق‌های برتر را معرفی می‌نماید. لازم به ذکر است که رتبه‌بندی ارائه شده بر اساس ویژگی­‌های ساختار صندوق­‌ها و عملکرد گذشته آنها ارائه شده و تضمینی برای بازدهی بیشتر صندوق­‌های اشاره شده در آینده نمی‌باشد.

 

 

 

ثبت نظر شما
comments

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات کاربران

آخرین رویداد