سامانه رسام (وب و اپلیکیشن)

news-date

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین, ۱۳۹۷ - آخرین بروز رسانی : ۲۳ فروردین, ۱۳۹۷

سامانه رسام www.rasamfunds.com با توجه به اهمیت نقش صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در عملکرد بازار سرمایه، وجود سامانه‌ای جهت انتشار و نمایش اطلاعات مالی صندوق ها برای کاربران فعال این بازار، بسیار ضروری و لازم به نظر می رسید. سامانه رسام به عنوان نخستين سامانه جامع تحليل صنعت صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري در پاييز ۹۴ رونمايي شده است. …

سامانه رسام

با توجه به اهمیت نقش صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در عملکرد بازار سرمایه، وجود سامانه‌ای جهت انتشار و نمایش اطلاعات مالی صندوق ها برای کاربران فعال این بازار، بسیار ضروری و لازم به نظر می رسید. سامانه رسام به عنوان نخستين سامانه جامع تحليل صنعت صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري در پاييز ۹۴ رونمايي شده است. اين سامانه با قابليت تحليل موردي و كلي صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري اطلاعات جامعي را در اختيار كاربران قرار خواهد داد.
این سامانه ضمن گردآوری اطلاعات کامل صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه کشور، با هدف افزایش سهم صندوق ها در گردش مالی بازار، این اطلاعات را به صورت طبقه بندی شده در اختیار کاربران قرار می دهد.
نمایش دیداری متناسب با نوع اطلاعات، امکان مقایسه کامل صندوق های مختلف با یکدیگر و انتشار شاخص های متنوع و کاربردی جهت تحلیل وضعیت کلی صنعت صندوق ها، گوشه ای از امکانات متنوع این سامانه می‌باشد.

ثبت نظر شما
comments

دیدگاهتان را بنویسید

نظرات کاربران

آخرین رویداد